Ingen bra måndag..

Igår var det ingen bra dag.. Först åker mina släktingar från färöarna hem och dom träffar man typ var 15 år... Sen på kvällen ringer min pojkvän till mig (han var hemma hos sin mamma en stund och gav mat och mös med katten) och har panik och säger att jag måste komma dit fort för han har ramlat i trappen och ligger på golvet och kommer inte upp.. Så jag väcker mamma och säger att vi måste åka så vi hoppar fort in i bilen och åker till honom (hans mamma bor på andra sidan stan) och han ligger fortfarande på golvet när vi kommer dit men som tur är så kan han skämta. Han försöker ställa sig upp men blir likblek så vi fick ringa efter ambulans och dom kom och hämtade honom. Så vi satt väl på akuten i två timmar.. Som tur var så var det inget allvarligt som hade hänt. 
 
Mitt hjärta <3
 

Kommentarer
Postat av: Sandra + dogsen

Usch lät inte bra

(haha jag visste inte att det var du, vilken bra koll jag har känner jag. Du berättade det på skype xd)

Svar: Haha.. Tror inte det är sånt man tänker på precis, jag skulle iaf inte ha gjort det :p
Evelina Ekman

2013-07-02 @ 20:34:37
URL: http://hundkojans.blogg.se
Postat av: Sandra + dogsen

SV: Haha tack :) Haha Kaoz är ju lite yngre också :) Men visst är det så, Theo kan lätt tappa fokusen, för det flyger förbi en fågel eller så kommer min andra hund, eller så prasslar en påse eller ja vad som helst. Något jag måste träna på ^^

Svar: Ja. Jag ska börja träna ordentligt med honom när jag har köpt en klicker och hoppas att det går bättre då :)
Evelina Ekman

2013-07-02 @ 22:51:10
URL: http://hundkojans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0