Torsdag

Glömde helt bort att blogga igår så jag skriver nu vad vi gjorde då.
Det började med att älskling skulle till jobbet och när han hade åkt så tänkte jag att jag skulle överraska honom. Så runt halv tre tog jag och Kaoz en promenad ner till näset (Kaoz åkte var jätte duktig att gå men självklart så fick han inte gå hela biten. Han var även duktig och säga till när han ville upp :)). Klockan tio i tre var vi framme och han såg väldigt förvånad ut när han såg oss, haha, men han blev glad att vi kom dit. Efter det kom mina mostrar dit för dom skulle fika så vi följde med dom och fikade och Kaoz låg och sov i mitt knä under tiden. Sen spelade älskling och min kusin (som är sju år) mini golf och jag följde med för att skriva poängen. Jag märkte också att jag har en väldigt buig hund. varje gång någon slog en boll så försökte han springa efter och ta den haha, han är så söt mitt lilla monster <3 Har tyvärr inga bilder från gårdagen så ni får en bild på en trött hund ist. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0